tiistai 6. lokakuuta 2015

Päivänsäde ja mörrimöykky

Olen hieman hankala ihminen. Mieheni tukehtusi nauruun kuullessaan sanan hieman :) Olen pessimistisyyteen taipuva, en kestä tyhjästä valittavia ihmisiä, hermostun heposti, jos en osaa jotain tai tavarat eivät ole oikeilla paikoillaan, olen itsekriittinen, suutun helposti, jos en voita, olen hieman ujo, joka vaikuttaa siihen, etten aina uskalla jutella vapautuneesti hyvänpäiväntuttavien kanssa.

Minulla on uusi työkaveri. Hän on mukava, nätti, sosiaalinen, iloinen, huumorintajoinen, reipas, hyvä työssään ja ottaa muut huomioon. Pidän hänestä tosi paljon. Rupesin tänään miettimään, että elämä olisi varmasti paljon helpompaa, jos olisin hänen kaltainen ihminen. Olisin mukava ja pidetty ihminen. Mietin, että voisinkohan muuttaa itseään edes hieman hänen kaltaisekseen. Vaihtaa pienen ripauksen realistisuuttani optimismiin ja hippunen sisäänpäin kääntyneisyyttäni reippaasti keskustelevaksi ihmiseksi. Päivissäni olisi vähemmän kamppailua ja kiistatilanteita itseni ja ympärillä olevien kanssa, kun asiat sujuisivat.

Mutta onko se reilua, että joudun pinnistelemään arjessani, ollakseni jotain muuta kuin olen. Olen hitusen kateellinen, että työkaverini on mukava ja minä mörrimöykky. Että hän on sitä luonnostaan ja minä joudun pinnistelemään. Ehkä en voi itseäni muuttaa, mutta aina voin ympäröidä itseni hänen kaltaisillaan ihmisillä. Ehkä jotain heidän asenteestaan tarttuisi jotain minuunkin :)

Tällä kertaa otetaan katsaus asusteeseen, jota moni ihminen pitää asusteista kauneimpana, eli hymyyn.


Kun mietin, että kuka bloggaaja hymyilee ja omaa blogissaan iloisen ja reippaan asenteen, niin ensimmäisenä tuli mieleen Milla.  Raikas ja vaalea asu on pirteä näky syksyisellä kadulla. 


Saran asu on yksinkertaisen tyylikäs. Paidan runsaus on ylellisen näköinen ja hymy tuo rentoutta ja vapautuneisuutta ilmeeseen.


Hullutteleva kaunotar Aino vakavoituu usein asukuvissa, mutta tässä hyisen viileässä ympäristössä, hän hymyilee lämmintä hymyään.

Dajanan khakinvihreät lökäpöksyt ovat mukava ja tendikäs syksyvaate. Rento fiilis ja iloinen hymy kruunaavat kuvan tunnelman.


Vilma on yksi herttaisimman oloisista bloggaajista. Hänen olemuksensa huokuu hyvää oloa ja tyytyväisyyttä itseensä. Kuvan kauniisti kerrostettu asu on vain plussaa :)


Onko sinun luonteesi perusiloinen, vai myönnätkö olevasi hieman hankala? :)


Kuvat: Lack Of Color, Sara Che, Uino, RNR Fairytail, Vilma P. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti